Bokparadiset

I min brevlåda 43 - Secondhand

Kategori: Nya böcker

För några veckor sen när jag var nere i Halmstad passade jag på att springa in på myrorna. Jag brukar alltid hitta en massa böcker där men denna gången blev det dock bara fyra. Eller bara och bara.

 
Jag gillade Dash and Lily's book of dares väldigt mycket så varit sugen på att läsa denna med. Tänker att den passar perfekt till sommaren! 

 
Bok två och tre i serien Sagan om Klanen Otori. Som sagt läste jag den serien när jag gick i högstadiet, snart åtta år sen (!) gillade den sådär då men alltid tänkt att jag kommer gilla de väldigt mycket nu! Bara den sista boken som saknas, det som egentligen inte var tänkt och som jag kommer ihåg förstörde hela serien. Sen har vi Flyga drake som är en klassiker och som de flesta verkar gilla. 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Svar: Nepp, jag sprang inte Göteborgsvarvet! :) Vad läskigt att det var någon som var så lik mig, haha!

    Svar: Svar: Ja då var det verkligen läskigt, tyckte verkligen att det var du, haha!
    BokParadiset

    2014-05-17 | 19:01:30
    Bloggadress: http://bladvandaren.blogspot.se

Kommentera inlägget här: