Bokparadiset

To-read

Kategori: To-read

 
Till att börja med så har vi två fortsättningar i serier. Deep betrayal ska jag läsa i sommar. När jag läser Percy får vi se, men gillar båda serierna! Sen har vi en bok av Jennifer E. Smith, jag gillade hennes första bok, den statistiska Sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet, detta är hennes tredje (?) tror den kommer vara bra! Sen har vi Allegiant som jag väntar på att den ska komma ut på svenska. Fortsättningen i Syskonen B. hoppas på att läsa i sommar. Ignite me har ju nyligen kommit ut på svenska, Sätt mig i brand. Jag tänker att jag ska köpa den snart och läsa! 

Kommentarer

  • Madeleine Knutsson säger:

    Har läst alla böcker utan Syskonen B och Jennifer E. Smith bok så jag kan säga att du har massa bra läsning framför dig. Speciellt Sätt mig i Brand som jag verkligen älskade.

    Svar: Jag vet inte när jag kommer tillbaka, om jag ska vara ärlig har jag inte varit sugen på blogga. Men när du kommentera så måste jag ändå säga att jag blev lite sugen. Så kanske kommer tillbaka lagom till sommar. Men kan inte lova något. :) <3

    Svar: SV: Åh vill bara läsa alla böcker nu!
    Då håller jag verkligen tummarna på att du gör det, gillar din blogg! <3
    BokParadiset

    2014-05-20 | 08:05:27
    Bloggadress: http://maddie-bokblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här: