Bokparadiset

2 minisar

Kategori: Contemporary

 

När jag läser böcker jag faktiskt tänka på alla väsen barnen i Spiderwick möter, känner igen många ifrån dem böckerna. Väldigt välskriven bok och bilderna är helt fantastiska. Absolut bland den bästa faktaboken jag läst! 

Titel: Nordiska Väsen Författare: JohanEgerkrans  Serie: - 
Förlag:
 B.Wahlströms Utgivningsår: 2013 Sidantal: 126 Betyg: Gillar! 

 
Alltså jag blir en aning trött på Mia, hon är så gnällig ibland alltså. Jag tänkte vad skönt att hon och Michael har blivit tillsammans nu kommer hon prata om något annat. Men nej, istället tror hon hela tiden att han ska lämna henne. Lite trött blir jag. Men böckerna är roliga, går snabbt att läsa och de underhåller en verkligen för stunden. Slutet var väldigt bra! 

Titel: Till er tjänst! Författare: Meg Cabot Serie: # 4 En prinsessas dagbok  
Förlag:
 Tiden Utgivningsår: 2007 Sidantal: 220 Betyg: Gillar! 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Svar: Tack för taggen! Ska göra den när jag får tid (vilket borde bli när NaNoWriMo är över^^)! :D

    Svar: sv: haha det låter mycket bra :))
    BokParadiset

    2014-11-25 | 21:46:13
    Bloggadress: http://bookshelf.blogg.se

Kommentera inlägget här: