Bokparadiset

Månadssammanfattning Oktober

Kategori: Sammanfattning

Det roligaste med att göra månadssammanfattningar är att jag får sätta mina böcker på plats i bokhyllan sen, så blir det så fint :)

 
86: Blod och stjärnstoft - Laini Taylor
87. The one - Kiera Cass
88. Den vita frun - Frida Skybäck
89. Det bästa av allt - Rona Jaffe
90. Spirit bound - Richelle Mead
91. Champion - Marie Lu
92. We were liars - E.Lockhart
93. (o)planerat bröllop - Bali Rai
94. A grimm warning - Chris Colfer 
95. Only the good spy young - Ally Carter

Antal Böcker:  10st
Antal svenska/Engelska: 5/5
Antal sidor:  3634 sidor
Antal kortisar (under 200): 0 st 
Antal tegelstenar (över 500): 1st 
Påbörjade böcker: Niceville och vargbröder
Författarnas nationaliteter: USA (8) Storbritannien (1) Sverige (1) 
 
Köpta: 8
Rec-ex: 1
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 
Bokvänsbok: 1

Påbörjade serie: 0

Uppföljare i serie: 5

Avslutade serie: 1
Antal omläsningar: 0

Sammanfattning: Känns som om jag inte haft mycket vare sig läs- eller bloggtid. Så himla tråkigt... Men det har ju blivit fler böcker än vanligt lästa så det är ju kul. Läst oerhört bra också men så många tjocka böcker, flera stycken har varit nästan tegelstenar. Bästa boken var A grimm warning och sämsta var (o)planerat bröllop. 

Kommentarer

  • Cecilia säger:

    Längtar efter att få hem Champion!! Vill liksom läsa den redan NUUUUU!! xD

    Svar: Sv: åh det förstår jag den är såå bra!!!
    BokParadiset

    2014-11-01 | 15:03:33
    Bloggadress: http://swebookobsession.blogspot.se/
  • Elina säger:

    Du! nu när jag såg din VA bok så kom jag på att jag såg första boken i den där utgåvan fast som inte var vit och inte hade filmomslag på English bookshop!

    Svar: Sv: Åhh!!! du är bäst som säger det!!! hoppas ni hade det underbart i Stockholm! 😘
    BokParadiset

    2014-11-02 | 19:42:28
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: