Bokparadiset

2 Minisar

Kategori: Allmänt

 
Samläste den här boken med min syster och det var väldigt roligt. Härligt att kunna diskutera med någon direkt när man läser. Jag blev förvånad hur mycket jag gillade den här boken faktiskt. 

blir dock väldigt arg på karaktärerna. Jeanie gör så dumma saker ibland. Kan hon inte bara lämna honom? George är bara så dum så jag klarar inte av honom. Det jag dock tyckte var kul är att det handlar om 60 åriga personer, brukar ju inte vara så gamla karaktärer så det var roligt! 

Titel: Torsdagarna i parken Författare:  Hilary Boyd Serie: -  Förlag: Norstedts Utgivningsår: 2014 Sidantal: 308 Betyg: Gillar! 

 
Har gillat den här serien mycket faktiskt. Trodde inte det men den var mycket bättre. Jag gillade verkligen slutet, det knöt ihop allt väldigt bra. Alla böcker har dessutom hållt samma standard. 

Är man sugen på en bra spökserie så är Hereafter verkligen att rekomendera. 

Titel: Elegy Författare:  Tara Hudson Serie: #3Hereafter  Förlag: Harper Collins Utgivningsår: 2013 Sidantal: 386 Betyg: Gillar! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: