Bokparadiset

I min brevlåda 78

Kategori: Nya böcker

Så jag ännu mer nya böcker. Men det är ju så kul! 


Det var min födelsedag för typ 16 dagar sen. Min pojkvän gav mig dessa tre. Blev nog ändå gladast för Uprooted den är ju såå fint. Men nu kan jag äntligen läsa färdigt THI och TID (läser dem i utgivningsordning). 

 
På en sida på Facebook (tror den heter böcker/tidningar köpes och säljes eller något liknande) hittade jag de här tre. Alla böckerna finns på min TBR-lista på Goodreads men blir aldrig köpa. Så nu slog jag  till när jag fick de billigt :)

 
Två rec-ex från Modernista och sen ett bokbyte. 

Kommentarer

  • Lena C säger:

    Uprooted har jag sett lite här och där så är lite nyfiken på den, ser fram emot vad du kommer tycka om den :)
    Och grattis i efterskott! :)

    Svar: Sv: Jag hoppas att den är lika bra som den är fin, har tänkt att läsa den snart! Tusen tack :)
    BokParadiset

    2015-08-22 | 09:28:50
    Bloggadress: http://lenacee.blogspot.fi/
  • Linnea säger:

    Jag har beställt "Uprooted" och väntar spänt på att den ska komma, den är verkligen jättefin! :) Sedan gillar jag de svenska omslagen av Scarlet och Cress också :)

    Svar: Sv: Den är såå fin, hoppas på att den är bra också! Jag gillar de bättre och bättre, så ledsen bara att min serie inte matchar just nu...
    BokParadiset

    2015-08-22 | 09:31:27
  • Petra säger:

    Uprooted är ju jättefin. Ser fram emot din recension på den också. Och Cracked Up to Be är en av mina absoluta favoritböcker. Jag avgudar den boken. Så jag hoppas att du kommer att tycka om den..och resten av böckerna med, såklart. :)

    Svar: sv: Ska ta och läsa den snart! Det var nog faktiskt för att du gilla den så mycket den hamnade på min tbr lista!!!
    BokParadiset

    2015-08-22 | 11:04:16
    Bloggadress: http://petrasbokblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: