Bokparadiset

Mina favoriter

Kategori: Listor/Taggar

Fina Veronica har taggat mig att göra en lista med mina favoriter. Super kul, tack! 

Favoritförfattare:
1. J.K Rowling
2. Chris Colfer
3. Kiera Cass
4. Sophie Kinsella
5. Jojo Moyes

Favoritgodis
1. Chocklad 
2. Choklad med nötter
3. Marabou Apelsin
4. Dubbel nogat
5. Allt som är med choklad. 

Favoritdricka
1. Mjölk
2. Kaffe Latte
3. Vatten
4. Loka mango, päron
5. Röd vin

Favoritkaraktärer (både onda och goda, ja jag vet såå svårt välja)
1. Hermione Granger
2. Emma (Mina hemligheter)
3. Adelina Amouteru (Den unga eliten)
4. Gansey (The raven boys)
5. Bridget (systrar i jeans)

Favorit tv-serie
1. Sex and the City
2. One tree hill
3. Game of Thrones
4. Pretty little liars
5. Glee

Samlar på
1. Böcker
2. Skor
3. Väskor
4. Julpynt
5. Smink

Favoritresemål
1. Harry Potter världen
2. Italien
3. Böckernas värld
4. Västkusten
5. Allt med vatten runt

Drömresemål
1. New York
2. Prag
3. Sardinien
4. London
5. Mauritzius

Göra på en lördagkväll
1. Umgås med min sambo
2. Mysa med en bok
3. Umgås med vänner
4. Gå på bio och ut och äta
5. Sällskapsspel

Favoritklädesplagg
1. Shorts
2. Klänning
3. Gosiga tröjor
4. mjukisbyxor
5. Stickade tröjor

Favoritmat
1. Tacos alla dagar i veckan
2. Sallad
3. Potatisgratäng
4. Julkorv
5. Chocklad

Vart läser du helst
1. I sängen
2. Mina föräldrars trädgård
3. I soffan
4. På tåget
5. På balkongen

5 Olater
1. Ingen självdeciplin
2. Lat
3. Stökig
4. Dålig på att höra av mig
5. Svårt att säga nej

5 saker du är bra på
1. Att se det bästa ur alla människor
2. Uppdatera bloggen
3. Få folk att skratta
4. Att jag är Stresstålig
5. Köra bil
 
Alltså den här var såå svår. Den enda jag visste direkt var typ favorit mat och favorit serie...  Och godis. 

Kommentarer

  • Elina säger:

    Håller absolut med om att choklad gills som mat! Men jag förstår inte hur du kan tycka att mjölk är den godaste drycken!
    Jag lånar listan :)

    Svar: Sv: Ursäkta, vem är du? Mjölk är ju sååå gott!!!!
    BokParadiset

    2015-12-05 | 14:44:49
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se/
  • MissMagic säger:

    Åh kul lista. Har sett den på en del bloggar. Kanske också borde göra den :)

    Svar: Sv: Ja det tycker jag verkligen du ska :)
    BokParadiset

    2015-12-05 | 20:40:38
    Bloggadress: http://https://missmagicscabinet.wordpress.com

Kommentera inlägget här: