Bokparadiset

Månadssammanfattning Januari

Kategori: Sammanfattning

 
1. Last sacrifice - Richelle Mead
2. The sea of monsters - Rick Riordan
3. Vargbröder - Havets fångar - Richelle Paver
4. Ögat över månskäran - Libba Bray
5. The iron knight - Julie Kagawa
6. Vi är inte sådana som i slutet får varandra - Katarina Sandberg
7. Arise - Tara Hudson
8. Udda verklighet - Nene ormes
9. Legenden om Sally Jones - Jakob Wegelius
10. Och så levde de lyckliga - Lucy Dillon
11. Fallen ängel - Becca Fitzpatrick
12. Struck by lightning - Chris Colfer
13. Du glömde säga hej då - Sarah Dessen
14. Shadow and bone - Leigh Bardugo
15. Systrars öde - Jessica Spotswood
16. Half bad, ondskans son - Sally Green

Antal Böcker: 16st
Antal svenska/Engelska: 10/6
Antal sidor:  5586 sidor
Antal kortisar (under 200): 1 st 
Antal tegelstenar (över 500): 2st 
Påbörjade böcker: Clockwork angel av Cassandra Clare
Författarnas nationaliteter: USA (10) Sverige (3) England (2) Israel (1)      Australien (1)  Tyskland (1)
 
Köpta: 14
Rec-ex: 2
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 4

Mellan böcker i en serie: 3

Avslutade serie: 3
Antal omläsningar: 

Sammanfattning: Alltså jag har nästan läst ett helt hyllplan. Väldigt mycket har jag hunnit lästa så jag är så nöjd! Alltså jag har aldrig läst så många sidor under hela min blogg tid, det är bara WOW liksom.  Alla böcker har varit så bra. Den som har varit sämst var Fallen ängel men jag tyckte ändå den var helt okej så det är mycket bra kvalité på böckerna. Påbörjade fyra serier men avslutade så många förra året så nu vill jag faktisk påbörja några i år. Dessutom avslutade jag tre serier! 

Kommentarer

  • Miriam - Schitzo-Cookie säger:

    OMG va många böcker!!! duktig =)

    Svar: sv: JAG VET! helt otroligt!!!
    BokParadiset

    2015-02-04 | 07:56:16
    Bloggadress: http://schitzo-cookie.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: