Bokparadiset

Hyllvärmatutmaning 2015

Kategori: Utmaningar

Kommentarer

  • Miriam - Schitzo-Cookie säger:

    Har också tänkt ta tag i hyllvärmare i år =)

    Ska göra som dig och iallafall ge dem ett försök, och hjälper inte det ska jag göra mig av med dem!

    Svar: SV: Låter bra tycker jag, känns som om man inte ska tvinga sig att läsa dem när de ändå har stått så länge!
    BokParadiset

    2015-01-22 | 11:36:26
    Bloggadress: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
  • Tina säger:

    Jag tyckte mitt perfekta liv var jättemysig :) Lycka till med utmaningen, jag borde nog ta tag i att läsa mina hyllvärmare jag med. Har alldeles för många ;)

    Svar: sv: vad roligt, tror jag kommer gilla den massor!
    BokParadiset

    2015-01-22 | 19:53:39
    Bloggadress: http://tinaelisabeth.blogg.se
  • Malin A säger:

    Är lite nyfiken på hur många/vilka av de här du faktiskt läste? Du skrev på bloggen idag att du gjorde dig av med de flesta.

    Svar: sv: Ja de flesta gjorde jag av mig med men läste Helena, den förlorade symbolen, fallen ängel, mitt perfekta liv, Partials och trollkarlens trast så läste faktiskt hälften av böckerna :)
    BokParadiset

    2016-01-11 | 21:59:11

Kommentera inlägget här: