Bokparadiset

I min brevlåda 56 - Rec-ex

Kategori: Nya böcker

Jag försöker minska på mina böcker men några nya har ändå tillkommit. Helt otroligt med tanke på hur många böcker jag köpte till mig själv i julklapp... 

 
En av årets mest efterlängtade böcker är Systrars öde som Rabén&Sjögren har varit snälla och skicka till mig. Jag har redan läst den och recension kommer imorgon! 

 
Nästa bok kommer från Semic och är då översättningen på half bad. Det ska bli spännande att se vad den här handlar om för jag har ingen aning! Ska börja läsa den här boken ikväll. 

 
Sista boken är från Opal. De mailade mig och trodde verkligen jag skulle gilla den här självklart kunde jag inte säga nej. Får hoppas att jag kommer gilla den. Verkar vara lite historisk och handlar om magi tror jag. Gillar även när man får bokmärken till :D

Kommentarer

  • Miriam - Schitzo-Cookie säger:

    Åh Systrars öde är så bra!! Läser ju den nu =)

    Svar: sv: såå sjukt bra!!!
    BokParadiset

    2015-01-29 | 21:28:30
    Bloggadress: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
  • Vargnatts bokhylla säger:

    Korpmåne lät verkligen intressant! :)

    Svar: sv: får hoppas den är bra!
    BokParadiset

    2015-01-29 | 23:42:32
    Bloggadress: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se

Kommentera inlägget här: