Bokparadiset

Utvärdering av mål och nya mål!

Kategori: Sammanfattning

Målen jag hade för 2014 var:

x 100 böcker varav 35 engelska
x Avsluta 10 serier
x Skriva recensioner snabbare.
x I slutet av året ska jag ha 50 mindre olästa böcker än från början. Början av året 179 st. Slutet 143 st. 
 
Summering: Jag klarade de tre första målen. Dock var jag väldigt glad för jag hade massa recesnioner kvar från 2013 som jag lyckades skriva också. Tyvärr lyckades jag inte med mina olästa böcker som ni kan se... 
 
Jag var med i några utmaningar under året men som vanligt tröttnade jag på dem. Förutom tre på tre som jag klarade av. 
 
Mål för 2015:
 
x 100 böcker varav 35 engelska
x Avsluta 10 serier
x Slutet av året ska jag ha 50 mindre böcker. Början 162 olästa i slutet ska det vara 112!!! 
x Hyllvärmarutmaningen
 
Ungefär samma mål som 2014 men jag tror jag kommer ha mycket mindre tid än förut att läsa så jag valde att inte höja. Dock ska jag anta en utmaning som jag själv har bestämt så jag hoppas att jag inte kommer tröttna på detta! 

Kommentarer

  • Klara säger:

    Bra jobbat med målen för 2014 och lycka till med målen för 2015! :)

    Svar: sv: Tack, kan behöva det gällande mina olästa böcker... haha!
    BokParadiset

    2015-01-19 | 18:54:28
    Bloggadress: http://inutienbok.blogg.se
  • Julia säger:

    Lycka till! Hoppas du uppnår dina mål :)

    Svar: sv: tack snälla!
    BokParadiset

    2015-01-24 | 17:31:16
    Bloggadress: http://bookclubben.blogg.se

Kommentera inlägget här: