Bokparadiset

I min brevlåda 61

Kategori: Nya böcker

Lite nya böcker har dykt upp hos mig. Min presentkort från jobbet använde jag. Fyra böcker resulterade det. Ursäkta kvalitén på bilderna. 

 
Femte boken i Gallagher girls serien. Längtad efter fortsättningen. Gillade fjärde boken riktigt mycket. Splintered har jag varit så sugen på länge, texten är lila också!!! 

 
Två böcker jag velat så fruktansvärt länge. Får  ta och läsa dem snart med tanke på att uppföljarna snart finns ute! 

 
Sen var jag och min pojkvän inne på SF-bokhandeln, han köpte en bok till sig så han var snäll och köpte två till mig också. Foretold ska bli både roligt och sorgligt att läsa eftersom det är sista boken. Fairyland boken hoppas jag ska vara en bra sagbok, varit så sugen på att någon lika bra serie som The land of stories

Kommentarer


Kommentera inlägget här: