Bokparadiset

Tar utmaningar till nya höjder!

Kategori: Utmaningar

Jag har tänkt att riktigt utmana mig själv i april. Under hela april månad ska jag bara läsa tegelstenar (delvis böcker över 500 sidor). Just i skrivande stund ligger jag 18 böcker i förväg på mitt goodreadsmål så jag tänkte att jag verkligen kan ta mig tiden att läsa tjocka böcker för en månad. Jag har ingen aning om hur många jag kommer hinna med men fem är mitt mål. Jag tänkte egentligen spela in en video med vilka böcker som skulle kunna bli lästa men hinner tyvärr inte det. Jag åker hem till mina föräldrar över påsk och tar med mig fyra böcker så tänkte jag kan visa dem iaf. Hoppas att jag orkar med den är utmaningen nu! 

 
Ambitiös? Ja! 

Kommentarer

  • Elina säger:

    Eragon är superbra! Men jag fastnade efter den andra boken, den tredje är ju gigantisk!

    Svar: sv: Jag hoppas att jag gillar den!! känns jobbigt att plöja igenom hela den tjocka serien om den bara är halvbra...
    BokParadiset

    2015-03-30 | 22:44:21
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se/
  • Klara säger:

    Lycka till med utmaning! Vad många böcker du måste ha läst, riktigt bra jobbat! :)

    Svar: sv: ja det har jag verkligen gjort. Aldrig läst så här mycket innan! tack!!! :)
    BokParadiset

    2015-03-31 | 18:39:59
    Bloggadress: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här: