Bokparadiset

Bokskål #15

Kategori: Bokskål

Visste inte vad jag skulle läsa så drog en ny bok ur min bokskål. Det blev På kuddar av gräs som jag redan läst och recenserat. Visste inte vad jag ville läsa efter den heller så drog tre till böcker faktiskt. Tänkte att det hinner jag förhoppningsvis läsa nu i maj. Alla fyra böcker jag drog var riktiga hyllvärmare, så det var ju bra! 

 
 
Att kyssa eller inte kyssa Jake Matthews och Systrar i jeans känns som sommarböcker så det är bra uppladdning tycker jag. Jag har ju dock alltid fått för mig att jag inte gillar systrar i jeans serien... Den femtevågen har jag hört väldigt blandade saker om, men framför allt att andra boken inte är speciellt bra. 

Har ni läst någon av böckerna? Och vad tyckte ni? 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Så gör jag också:). Jag har läst Den femte vågen och tyckte bra om den.

    Svar: sv: Du drar alla böcker slumpmässigt? :) åh låter lovande!!
    BokParadiset

    2015-05-11 | 19:53:15
    Bloggadress: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här: