Bokparadiset

Jobbigt läge.

Kategori: Allmänt

Alltså ni vet när man bara är sugen på att läsa men egentligen borde göra annat, i mitt fall plugga, en sån dag har jag idag. Min pojkvän är på jobbet hela dagen idag och jag älskar att läsa när jag är själv hemma, det är ingen TV som stör eller någon som ska försöka prata med mig fast jag läser. Förresten blir ni också tilltalade fast ni sitter och läser av partners/familjemedlemar? I alla fall då tänker ni säkert men sitt och läs idag då och plugga imon, meeen jag gjorde exakt så här i fredags och lovade dyrt o heligt att jag skulle skriva min uppgift idag. Men kanske kan unna mig att läsa en timme iaf. 

Så här mysigt hade jag det i fredags. 

Kommentarer

  • Tina säger:

    Klart du ska unna dig att läsa en stund, då kanske du får lite energi till att skriva också :)

    Svar: sv: Ja det slutade med att jag läste lite sen fastande jag vid datorn och nu ska jag läsa liiiite till!
    BokParadiset

    2015-10-25 | 12:53:52
    Bloggadress: http://tinaelisabeth.blogg.se
  • Anna säger:

    Svar: Tack så himla mycket för din superfina kommentar på vår video, Elin! :D Vi blev superglada av den :D

    Jag tycker att det är jätteroligt att göra videor med min syster (det kanske märks, hahah), så jag hoppas att hon vill göra några fler med mig i framtiden :)

    Svar: sv: åh vad härligt! haha det hoppas jag också att hon vill ni är ett bra team :)
    BokParadiset

    2015-10-25 | 18:08:56
    Bloggadress: http://bookshelf.blogg.se
  • Elina säger:

    Haha precis som mig, fast jag fastnar lättare i Tv-serier när jag borde plugga!

    Svar: sv: Plugget ställer alltid till det!
    BokParadiset

    2015-10-25 | 21:17:38
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: