Bokparadiset

Månadssammanfattning Augusti

Kategori: Sammanfattning

Sommaren är slut och det här inlägget kommer några dagar sent. Det beror på att jag har praktik och har varken tid till bloggning eller läsning tyvärr. Hoppas på att i helgen hinna fixa med inlägg till nästa vecka. Nu är sommaren slut tyvärr och det här är vad jag läste sista månaden. Ursäkta för bilden, min pojkvän som är fotografen ;) 


93. Delirium - Lauren Oliver 
94. PS. I still love you - Jenny Han
95. I heart you, you haunt me - Lisa Schroeder
96. The unbound - Victoria Schwab
97. Sista riket - Brandon Sanderson
98. The summer I became a nerd - Leah Rae Miller
99. Siege and storm - Leigh Bardugo
100. Prinsessa i rosa - Meg Cabot
101. Harry Potter och fången från azkaban - J.K Rowling
102. Ms Marvel; No normal - G. Willow Wilson och Adrian Alphona
103. Rivaler - Anna Godbersen

Antal böcker: 11
Antal svenska/Engelska: 5/6
Antal sidor:  4146 sidor
Antal kortisar (under 200): 1 st 
Antal tegelstenar (över 500): 2st 
Påbörjade böcker: The heir och Guldkompassen
Författarnas nationaliteter: USA (9) Israel (1) England (1) Kanada (1)
 
Köpta: 9
Rec-ex: 1
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 1
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 3

Mellan böcker i en serie: 5

Avslutade serie: 1
Antal omläsningar: 1

Sammanfattning: Lyckades läsa bok 100 den här månaden så det är jag väldigt nöjd med. Hade velat klämma in lite mer läsning eftersom det var sista innan skolan började, men samdigt hade jag väldigt mycket för mig i augusti. Men väldigt nöjd kommande månad kommer nog inte ens vara i närheten, haha. 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Du ser ut att ha haft en riktigt bra månad.

    Svar: sv: Jo men det var de absolut :)
    BokParadiset

    2015-09-07 | 13:21:39
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: