Bokparadiset

Olästa A-Ö

Kategori: Listor/Taggar

Precis som med taggen där man skulle ha en favorit bok för varje bokstav gjorde jag en likadan fast för olästa. Ser ni något som jag borde läsa ASAP? 

All the light we cannot see
B - Bröllopsnatten
C - Clockwork prince
Drömgångare
E - Etiquette and espionage
F - Falling kingdoms
G - Grave mercy
H - Himmelsdalen
I - Invandrarna
J - Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag
K - Kodnamn Verity
L - Lost voices
M - Mycket mer än så
N - När Lucy Sullivan skulle gifta sig
Och himlens vida väv
Projekt rosie
Q - 
R - Rött uppror
S - Storm glass
Throne of glass
Uppstigandet
Världens viktigaste kyss
W - Wake
X - 
Y - 
Z - 
Å - 
Ä - 
Ö - Överenskommelser

Kommentarer

  • Tina säger:

    Projekt Rosie! :)

    Svar: sv: Ja har ju hört så mycket bra om den!
    BokParadiset

    2015-09-15 | 15:56:28
    Bloggadress: http://tinaelisabeth.blogg.se
  • veronica säger:

    Åh vad kul, tror också jag ska göra den!:)

    Svar: sv: Ja det tycker jag verkligen!!! Kul att se vad andra har för olästa böcker!
    BokParadiset

    2015-09-15 | 17:03:49
    Bloggadress: http://www.vettansbocker.blogspot.se
  • Malin A säger:

    Mycket mer än så! Project Rosie. O himlens vida väv under förutsättning att du läst resten av böckerna i serien.

    Svar: sv: O under himlens väv kommer egentligen bli en omläsning men var typ 6-7 år sen jag läste den så kommer inte ihåg den alls faktiskt . Dessen boken får vänta tills näsa sommar men den andra borde jag ta tag i snart, hört så mycket bra om den!
    BokParadiset

    2015-09-15 | 17:51:34
  • Sofies bokblogg säger:

    Världens viktigaste kyss!

    Svar: sv: Ja den är ju inte så tjock så den borde hinnas med!
    BokParadiset

    2015-09-15 | 18:05:08
    Bloggadress: http://filo-sofie.blogspot.com
  • Johannas deckarhörna säger:

    Kodnamn Verity!

    Svar: sv: Velat läsa den så länge vet inte varför jag inte gör det...
    BokParadiset

    2015-09-15 | 21:28:57

Kommentera inlägget här: