Bokparadiset

RYBSAT 6

Kategori: Readathons

Det är väldigt roligt med readathon och det just det här readathonet verkar så himla roligt. Det går alltså ut på att man väljer en plats i ens bokhylla och sen läser man ifrån den boken och så långt man hinner. Men står flera böcker ur en serie jämte varandra så räcker det med att läsa en bok. 

Rybsat pågår mellan 22/9 00.00 till 29/9 23.59

Här finner ni mer info: 


 
Jag kommer börja med Alice in wonderland och sedan fortsätta med kodnamn verity osv. 

 
Dessa hoppas jag på ska bli läsa. Eller att jag iaf hinner påbörja Ett folk utan land. MEN jag har praktik nu så går väldigt länge varje dag. Plus att jag sen behöver planera lektioner när jag kommer hem. Sen är det ju också bokmässan under helgen. Men jag siktar ändå högt, det värsta som kan hända är att jag inte hinner läsa alla böckerna. 

Kommentarer

  • veronica säger:

    gud vad kul! Ska lätt vara med!:) Så peppad! Har dessutom ledig helg nästa vecka så passar ju perfekt!

    Svar: sv: Men perfekt att hinna plöja böcker då!! :)
    BokParadiset

    2015-09-19 | 22:38:35
    Bloggadress: http://www.vettansbocker.blogspot.se
  • Beate säger:

    Hoppas du kommer till Ett folk utan land! Jag läste den på engelska och den var SÅ BRA :D
    SV: Jooo jag har blivit övertygad om att det är en bra idé att ge bloglovin en andra chans ;)

    Svar: sv: Få se till att läsa mycket så att jag hinner då! haha hoppas du gillar det bättre denna gången :)
    BokParadiset

    2015-09-20 | 15:13:33
    Bloggadress: http://bokbeate.blogspot.se
  • Johanna säger:

    Vilken kul idé! Ska ta mig en närmare titt på utmaningen och se om jag hinner vara med, så roligt med readathones! :)

    Svar: SV: Ja visst är det. Det hinner du pågår tills på tisdag 23.59! :)
    BokParadiset

    2015-09-26 | 19:54:23
    Bloggadress: http://bockermedjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här: