Bokparadiset

Halvlek

Kategori: Utmaningar

Jag skulle göra ett sånt här inlägg förra månaden men det glömde jag visst helt bort... Nu har ju i alla fall mer än halva året gått så tänkte titta tillbaka på årets mål och se hur det går. Vet att endel av dem behöver jag verkligen ta tag i, så kanske blir det här peppande för mig! 
 
Mina mål är: 
 
x Läsa 100 böcker
77/100 så det här bör jag ju klara. 
 
x Avsluta 10 serier
10/10 så det här har jag ju faktiskt klarat nu, härligt! Kanske lyckas jag avsluta 15 serier? 

x Slutet av året ska jag ha 50 mindre böcker. Börja 220 i slutet ska jag alltså ha 170 st. 
Det här vill jag inte ens titta hur det går med.. Men ska räkna. 252 olästa böcker. Alltså en ökning med 32 stycken. Hahah det här målet kan jag nog lägga ner nu. 
 
4/12 så här ligger jag lite efter också, borde ju ha läst 6 böcker, men det ska jag nog hinna med till slut. 
 
Det är 27 böcker totalt jag nämnt i den här. 8/27 har blivit lästa, så vi får väl se hur det går med den här i slutet av året! 
 
Okej så här ligger jag efter med en bok, och det var månaden man skulle läsa något grönt? Kommer inte riktigt ihåg men boken jag har kvar är i alla fall Obsidian. Men så här tycker jag ändå att jag ligger i fas. 
 
Har ni koll på hur det går för er med mål och utmaningar? :) 

Kommentarer

  • Sofies julblogg säger:

    Vad många serier du haft påbörjat! Tänkte först: "vad ha jag, typ 2?", men det finns säkert fler. ;)
    Mitt mål var att läsa 80 böcker, har läst 74, och jag är inne i ett läsflow, så det här bör gå bra. :)

    Svar: Hahaha jag som tycker att jag faktiskt inte har så många serier igång xD Tycker jag är ganska så duktig på att avsluta dem, haha!
    Åh det kommer du ju abbsolut att lyckas med :)
    BokParadiset

    2016-08-21 | 09:13:46
    Bloggadress: http://sofiesjulblogg.blogspot.com
  • Sofies bokblogg säger:

    Oj, det blev fel bloggadress! Den här kommentaren länkar rätt. :)

    Svar: Ibland är det inte så lätt alltid, haha :)
    BokParadiset

    2016-08-21 | 10:03:05
    Bloggadress: http://filo-sofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här: