Bokparadiset

Semester

Kategori: Allmänt

Snart jobbar jag mitt sista pass för sommaren, och är ledig i två veckor innan skolan börjar! Ni vet så där lagom efter när alla andra börjat skolan och är tillbaka på jobbet igen. Men jag är så fruktansvärt lässugen och tror typ att jag ska hinna plöja igenom alla mina olästa böcker (har över 200 så är inte rimligt någonstans), och det hade varit så roligt med ett readathon som sporrar mig ännu mer. Problemet är att jag inte hittar något och det är roligare att läsa ihop än själv, så min fråga till er är; vet ni om något readathon som är någon gång efter denna veckan? 
 

Kommentarer

  • Anna Maja säger:

    Jag läste precis på instagram om ett read-a-thon där man skulle läsa 10 böcker på 10 dagar. Tror det var epic reads som la upp det :)

    Svar: JA jag såg det med" Tack för tipset :)
    BokParadiset

    2016-08-13 | 08:58:02
    Bloggadress: http://littermentart.blogspot.se

Kommentera inlägget här: