Bokparadiset

Bokrea statistik

Kategori: Sammanfattning

Ni som följt mig länge vet ju att jag älskar statistik och räkna och sammanfatta saker. Så jag har sett några bloggare göra det här så såklart ville jag också göra det, plus dra det lite längre. Så här är min statistik över mina bokrea köp. 
 
2015:
Antal köp: 18 st
Lästa: 10
Olästa: 8
De olästa titlarna:
x Det handlar om dig
x Lisel & Po
x Agnes Cecilia en sällsam historia
x Black ice
x Phonix
x Supernaturally
x Endessly
 
2014:
Antal köp: 19 st
Lästa: 15
Olästa: 4
De olästa titlarna:
x Down the rabbit whole
x Arcadia awakens
x Drömbokhandeln
x Sherlock Holmes
 
2013:
Antal köp: 8 st
Lästa: 7
Olästa: 1
De olästa titlarna:
x Avund (som är planerad läsning i februari)
 
Ändå inte så illa som det kunde varit, här ändå läst mer än hälften av alla böcker varje år, haha. Har ni också gamla bokrea böcker som står och dammar hemma?

Kommentarer

  • Jenny H säger:

    Jag älskar ckså att göra bokstatistik.

    Nu jag har gått igenom mina bokreaböcker och jag måste säga att du är mycket duktigare än vad jag är på att läsa bokreaböcker!

    Jag har usel statistik!
    Har skrivit ett inlägg om det här, där jag också länkade till din blogg. :-) http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2016/02/hett-i-hyllan-27.html

    Svar: Sv: Vad härligt att vi är fler som gillar det!
    Hahah innan brukade jag alltid läsa några böcker som jag köpt på bokrean innan årets rea var så jag skulle ha lite bättre samvete, haha!
    BokParadiset

    2016-02-18 | 13:23:18
    Bloggadress: http://havsdjupens-sal.blogspot.se/
  • Cilia säger:

    Kul att läsa och imponerande att du har så bra koll på vad du köpt under tidigare bokreor! Jag kommer inte ens ihåg vad jag köpte förra året (eller om jag ens köpte något) ^^

    Svar: Sv: Hahah jag hade inte kommit ihåg det så bra om det inte vore för att jag kollat på mina bookhauls ifrån bokreornna :)
    BokParadiset

    2016-02-18 | 14:35:57
    Bloggadress: http://ciliaskultur.blogspot.com
  • Cecilia säger:

    Vilket härligt inlägg! Jag tycker det alltid är kul att se hur vi läser bokreans böcker genom åren - speciellt eftersom det är en bland årets största händelser. ^^ Jag tror de flesta av mina bokrea-böcker fortfarande står olästa i hyllan. Får kolla det! :)

    Svar: Tack snälla du! :) Ja visst är det, håller jag verkligen med om :) Hahah tyvärr kan det ju lätt bli så med tanke på att det ofta blir lite spontanköp..
    BokParadiset

    2016-02-19 | 10:20:55
    Bloggadress: http://swebookobsession.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: