Bokparadiset

Månadssammanfattning Januari

Kategori: Sammanfattning

Tack snälla för responsen för min vloggning under RYBSAT. Era kommentarer värmer så mycket!! <3
 
Men nu är det dags att sammanfatta årets första månad och jag är jättenöjd. Det har varit en väldigt vit månad när det kommer till bokryggar, haha. Men jag har läst så himla många fullpoängare vilket är så himla roligt, en grym start på 2015! 
 
 
1. Strimmor av hopp - Ruta Sepetys
2. Prinsessa i högform - Meg Cabot
3. Rosengädda nästa! - Emma Hamberg
4. Confess - Coleen Hover
5. Motsatsen till kärlek - Julie BuxBaum
6. The paper magician - Charlie N. Holmberg Ej med på bilden
7. Vardagsmakt; Tio strategier som ger och genomskådar makt - Elaine Eksvärd
8. Ruin and Rising - Leig Bardugo
9. A thousands pieces of you - Cladia Grey
10. You had me at hello - 
11. Flat-out love - Jessica Park
12. Drystoll - Sarah C. Ödman
13. Nimona - Noelle Stevenson
 
Antal böcker: 13
Antal svenska/Engelska: 7/6
Antal sidor:  4207 sidor
Antal kortisar (under 200): 0 st 
Antal tegelstenar (över 500): 0st 
Påbörjade böcker: Ja jag har mens, hurså?, Harry Potter och halvbrodsprinsen, Timeless
Författarnas nationaliteter: USA (8) Sverige (3) Isrel (1) Scottland (1)
 
Köpta: 10
Rec-ex: 1
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 1
Bokvänsbok: 1

Påbörjade serie: 4

Mellan böcker i en serie: 1

Avslutade serie: 1
Antal omläsningar: 0
 
Favoriter den här månaden: A thousand pieces of you, Flat-out love, Ruin and rising, Strimmor av hopp och Confess. Med andra ord var det många bra böcker i januari. 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Du hann med väldigt många böcker ser jag. Emma Hambergs böcker har jag olästa i hyllan. Hoppas hinna börja på dem snart.

    Svar: Hoppas på att du får tid att läsa dem, gillade boken jag läste :)
    BokParadiset

    2016-02-01 | 19:46:44
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
  • Jamie - En blogg för bokugglor säger:

    Så många bra böcker du har läst! :)

    Svar: Ja, jag är riktigt nöjd med min månad!
    BokParadiset

    2016-02-02 | 11:22:18
    Bloggadress: http://bokugglor.blogspot.se

Kommentera inlägget här: