Bokparadiset

Gamla mål och nya mål

Kategori: Utmaningar

Så här såg mina mål för 2015 ut: 
 
Mål för 2015:
 
x 100 böcker varav 35 engelska
x Avsluta 10 serier
x Slutet av året ska jag ha 50 mindre böcker. Början 162 olästa i slutet ska det vara 112!!! 
x Hyllvärmarutmaningen
 
Läst 151 böcker och läste 64 på engelska så den punkten klarade jag med bravur. Avslutade 15 serier så godkänt på den också. Punkten jag aldrig verkar klara är att ha mindre böcker i slutet av året, räknade mina olästa böcker första januari och då hade jag 220 st så misslyckades totalt med denna efter som jag till och med har fler olästa än vad jag hade i början på året, haha. Däremot min sista utmaning klarade jag, vissa gjorde jag mig av med och resterande läste jag. 

Mål för 2016: 

x Läsa 100 böcker
x Avsluta 10 serier
x Slutet av året ska jag ha 50 mindre böcker. Börja 220 i slutet ska jag alltså ha 170 st. 
 
Vi får se hur det går med årets mål. Min hyllvärmarutmaning kommer snart ut! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: