Bokparadiset

Läsalotsommar 16 TBR

Kategori: Readathons

Nelly kör en läs-a-lot även i år, kul tycker jag! Även om jag jobbar så tänker jag vara med. Så det kanske inte blir så mycket läst för min del, men jag sätter upp några mål.
 
x Läsa i genomsnitt 100 sid/dag
x Läsa ut 3 böcker
 
Tror det får räcka som mål för min del. Nu till TBRen, det är lite sneak peaks på nya böcker dessutom. Just nu läser jag Amy & Roger så den kanske jag har läst ut tills på tisdag, det återstår att se. Känns som om jag fått till en bra blandning, så bör finnas något jag är sugen på att läsa. 
 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Härlig hög till läs-a-loten.

    Svar: Ja jag är riktigt taggad på att läsa dessa!
    BokParadiset

    2016-07-11 | 14:29:14
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
  • Sofies bokblogg säger:

    Lyllo dig som har läsning av "Du, bara" framför dig!

    Svar: Hört så mycket bra om den så hoppas jag gillar :)
    BokParadiset

    2016-07-12 | 09:10:16
    Bloggadress: http://filo-sofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här: