Bokparadiset

TBR Juli

Kategori: TBR-Hög

Jag sa ju att jag inte gör någon TBR under sommaren eftersom jag gjorde en sommarläsningsvideo, men precis som förra månaden drog jag två böcker ur min bokskål och dessutom tänkte jag visa upp hylltömningsboken för månaden. 
 
 
Denna månaden var det att läsa en contemporary, min favorit genre! Jag tänkte att nu är det dags att läsa en Morgan Matson bok. Obsidian har jag kvar sedan maj hylltömningsutmaning, men sen hade jag sån tur att jag drog den ur bokskålen också, så nu måste den ju bli läst. Själens osaliga längtan blev den andra ur bokskålen, jag tror den ska vara lite läskig så jag får ta och läsa den en regnig dag! 

Kommentarer

  • Jamie - En blogg för bokugglor säger:

    Hoppas du kommer att gilla Obsidian :)

    Svar: Ja jag hoppas det med, sett att du precis påbörjat serien också :)
    BokParadiset

    2016-07-03 | 00:08:44
    Bloggadress: http://bokugglor.blogspot.se
  • Malin A säger:

    Åh Amy and Roger kommer du älska!
    "Själens..." står också oläst hos mig sedan länge. Är rädd den ska va lite tung, men om du gillar den kanske jag får tummen ur.

    Svar: Åhh vad skönt att du säger det, vet inte varför men har en känsla av att jag inte kommer gilla Amy and Roger... men då kanske jag gör den!
    Hoppas på att jag ska gilla "Själens..." så du också kan läsa den :)
    BokParadiset

    2016-07-03 | 01:56:40

Kommentera inlägget här: