Bokparadiset

#läsalotensam

Kategori: Readathons

Lånad bild ifrån Liza. 
 
Fina Liza fixar ihop en läsalot i helgen, jag ÄLSKAR ju läsalots så det är självklart att jag deltar deltar. Vill du också göra det tycker jag du ska läsa hennes inlägg, dessutom vankas den en tävling också. Läs mer HÄR.
 
Läsaloten kommer pågå i fyra dygn vilket passar mig perfekt då jag har endel för mig meeeen läsning finns det alltid tid för och två av dagarna ska jag inte göra så mycket. Kanske kommer jag vlogga min läsning som jag gjort senaste gångerna om intresserar? 

Kommentarer

  • liza säger:

    Jipii så kul att du är med ! Ska bli roligt att följa dig under helgen :D

    Svar: Sv: TACK för att du anordnade det!
    BokParadiset

    2016-05-25 | 23:08:36
    Bloggadress: http://iregnet.blogspot.fi

Kommentera inlägget här: