Bokparadiset

Life update

Kategori: Allmänt

Det har varit mindre aktivitet på bloggen det här året än tidigare, speciellt efter att jag hade praktik och uppdaterade väldigt lite. Men jag upptäckte att det gör faktiskt inget om jag inte uppdaterar fyra gånger i veckan, jag läser ju fortfarande böcker och det är de som är det viktigaste. I och med att jag insåg att jag inte måste stressa mig till för att hinna blogga så har jag tagit det mer lugnt, det går ju an att bara lägga upp ett blogg inlägg i veckan också. Och troligen är det såhär det kommer vara i fortsättningen, kanske bättre på sommaren. 
 
Men just nu håller jag på att skriva mitt sista examensarbete, jobbar på Maxi och har dessutom börjar jobba på skolan jag ska vara på till hösten. Det betyder väldigt mycket mindre tid till både läsning och till bloggning. Igår var det första dagen jag var på skolan och jobbade på rikigt och det var SÅ KUL. Alltså jag känner att jag verkligen valt rätt i livet och jag har så mycket planer på vad jag ska göra på mina lektioner och det är så roligt. Jag pendlar till skolan men kunde inte plocka upp min bok för jag bara satt och tänkte på vad jag ska göra på mina lektioner! 
 
I vilket fall som helst är det väldigt lite fritid just nu fram till sommaren, då jag förhoppningsvis är färdig med uppsatsen, har sommarlov från skolan och bara jobbar på Maxi. Så fram tills dess blir det kanske få inlägg, men förhoppningsvis hinner jag fortfarande läsa lite. Idag kommer det upp en recension på två böcker i alla fall! 
 
 

Kommentarer

  • Malin A säger:

    Vi förstår varför det är som det är och du skriver för att det är kul inte för att du måste. Kommer fortsätta följa dig oavsett hur ofta du skriver även om jag förstås saknar dina inlägg =( kul att höra att du trivs så bra!

    Svar: Det känns skönt att ha backat lite med bloggen faktiskt, att jag inte måste skriva hela tiden faktiskt. Det gör nog att det fortfarande är väldigt roligt :)
    BokParadiset

    2017-04-21 | 21:35:54

Kommentera inlägget här: