Bokparadiset

Månadssammanfattning Mars

Kategori: Sammanfattning

 
22. En mini-shopaholic i mammas fotspår - Sophie Kinsella
23. Arvtagaren - Christopher Paolini
24. Destined for Doon - Carey Corp & Lorie Langdon
25. Fans of the impossible life - Kate Scelsa
26. Stark som en björn snabb som en örn - Kalle Zackari Wahlström
27. Det oändiga havet - Rick Yancey
28. Landline - Rainbow Rowell
29. The storied life of A.J Fikry - Gabrielle Zevin
30. Perfect scoundrels - Ally Carter
31. The mark of Athena - Rick Riordan
32. Holding up the universe - Jennifer Niven
33. The shadow throne - Jennifer A. Nielsen
 
Antal böcker: 12 st
Antal svenska/Engelska: 4/8
Antal sidor:  4656 sidor
Antal kortisar (under 200): 1 st 
Antal tegelstenar (över 500): 2st 
Påbörjade böcker: 100 bad girls.... 
Författarnas nationaliteter: USA (11) England (1) Sverige (1) 
 
Köpta: 10
Bokklubbsbok: 1
Rec-ex: 
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 1
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 0

Mellan böcker i en serie: 5

Avslutade serie: 2
Antal omläsningar: 
 
Favoriter den här månaden: En shopaholic, Storied lif of A.J Fikry, Holding up the universe och The shadow throne
 
10 författare är från USA, det var inte så varierat. Men jag har läst så många bra böcker och haft en sån himla läslust! Dessutom har jag läst många böcker som stått i hyllan väldigt länge och som troligen hade stått där ganska så länge till om jag inte hade läst dem nu. Så det är jag himla glad över. Hoppas på att april blir lika bra!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du ser ut att ha haft en bra läsmånad.

    Svar: Ja det var det verkligen!
    BokParadiset

    2017-04-01 | 19:51:07
    Bloggadress: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/
  • [Anna] säger:

    Skönt att läsa fler än du fått hem :) Jag hoppas april ska se ut så för mig :)

    Svar: Jag hoppas också att din läsning går bra :)
    BokParadiset

    2017-04-02 | 06:55:54
    Bloggadress: http://www.bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: