Bokparadiset

Lilla Berlin

Kategori: Comics och Graphic novel

Titel: Lilla Berlin; So last year
Författare: Ellen Ekman
Serie: #1 Lilla Berlin
Förlag: Kolik
Utgivningsår: 157

Älskar lilla Berlin i metro så tänkte jag kunde pröva på att läsa ett helt album. För mig är det inget man läser hela på en gång utan jag tar några sidor när jag känner för det. Tycker det blir bättre då, eftersom annars kan man bli lite för "mätt", alltså man bara läser och reflekterar inte riktigt. Så för att få ut så mycket av läsningen som möjligt rekommenderar jag att läsa lite då och då. 

Det finns en hög igenkänningsfaktor.  Även om jag inte kan relatera till alla eller riktigt förstår alla så finns det något för alla! Jag blir typ bara så himla imponerad över att hon kommer på alla situationer för det är sååå många av dem som jag själv varit med om och hon sätter verkligen mitt i prick! 

Sen är ju karaktärerna så bra, alla är i olika former och färger och alla sorters utseende vilket är toppen! 
 
 
Betyg: 4/5

Kommentarer


Kommentera inlägget här: