Bokparadiset

Hyllvärmarutmaningen 3.0

Kategori: Utmaningar

Det här är alltså tredje året jag kör den här utmaningen. Förra året var det dessa böcker jag hade på listan; 
 
1. Extremly loud and incredibly close 
2. Avund - Läst
3. Obsidian
4. Mississippi - Bortbytt
5. Paranormalcy
6. Alice in zombieland
7. Dödsritten - Läst
8. Drömgångare
9. Välkommen hem - Läst
10. Angelfire
11. Tidsresenärenshustru - Läst
12. Våga flyga - Bortbytt
 
Så sex böcker har jag kunnat stryka ifrån listan, dock är jag inte nöjd eftersom jag hade velat ha alla öcker strukna. Men jag har mitt hopp i 2017, så titta på videon för att titta vilka böcker som är med på årets lista! Kan dock avslöja att alla ovan som ej är strukna är med. 
 

Kommentarer

  • Malin A säger:

    Lycka till! Kan glädja dig med att jag har böcker som stått olästa betydligt längre än så. Man borde kanske ge bort, men vill samtidigt läsa dem nån gång... ffa är det tjocka böcker jag har lite fobi för =P

    Svar: Tack! Hahahah ja det känns väldigt skönt faktiskt, hahah. Förstår precis hur du tänker att man ändå vill läsa dem, rekommenderar den där bokskålen så du blir "tvingad" till att plocka upp dem :)
    BokParadiset

    2017-01-17 | 22:39:05
  • Jamie säger:

    Lycka till! Drömgångare och Alice i zombielandet borde jag också ta tag i snart :)

    Svar: Tack! Härligt då kanske vi kan peppa varandra :)
    BokParadiset

    2017-01-18 | 08:38:07
    Bloggadress: http://bokugglor.blogspot.se
  • Lena säger:

    Jag har också tänkt läsa minst en hyllvärmare i månaden under 2017. Hoppas det blir så :)

    Svar: Ja det vore härligt att kunna checka av några hyllvärmare :)
    BokParadiset

    2017-01-19 | 16:10:50
    Bloggadress: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: