Bokparadiset

Månadssammanfattning Mars

Kategori: Sammanfattning


20. Crossed - Ally Condie
21. Gilla hata horan - Johanna Nilsson
22.Wings - Aprilynne Pike
23. The raven boys - Maggie Stiefvater
24. Vättar i väggen - Holly Black & Tony DiTerlizzi
25. Vindens namn - Patrick Rotfuss
26. The perks of being a wallflower - Stephen Chbosky
27. De sömnlösa - Sanna Juhlin OBS! Ej med på bilden
28. Fruset blod - Richelle Mead
29. Knife - R.J Anderson
30. Calling on dragons - Patricia C. Wrede

Antal Böcker:
 11 st
Antal svenska/Engelska: 5/6
Antal sidor: 3126 sidor
Antal kortisar (under 200): 2 st
Antal tegelstenar (över 500): 0st
Påbörjade böcker: Genom dina ögon & Memoarer är prostitution
Författarnas nationaliteter: USA (10) Sverige (2)

Köpta: 9
Rec-ex: 1
Lånade: 0
Fått (Tävlingsvinst,present): 1

Påbörjade serie:
4
Uppföljare i serie:
3
Avslutade serie: 
0

Mål: Det målet som jag fokuserar på mest är ju att läsa serier och avsluta dom. Tre uppföljare är faktiskt inte fy skam. 

Sammanfattning: Känns som om jag inte velat göra annat än att läsa och det hoppas jag håller i sig. Dock är pojkvännen hemma så har spenderat mycket tid med han nu i slutet och han är hemma nästa vecka också sen flyttar min bästa kompis utomlands så måste umgås med henne riktigt mycket så det blir kanske lite mindre läsning. 

Blir nog mycket svenska böcker nu i April också måste läsa lite rec-ex. Förhoppningsvis blir temat färdigt också! 

Kommentarer

  • Madeleine K säger:

    11 böcker är ju skit bra, speciellt när två är tegelstenar :)

    Svar: SV: Glömde visst ändra det för förra månaden jag läste två tegelstenar :$
    BokParadiset

    2013-03-31 | 15:39:50
    Bloggadress: http://maddie-bokblogg.blogspot.se/
  • Cecilia A säger:

    Älskade verkligen The Raven Boys/Kretsen! Den var så himla bra. :D

    Svar: SV: Eller hur!!!
    BokParadiset

    2013-03-31 | 18:20:33
    Bloggadress: http://swebookobsession.blogspot.se/
  • Beate säger:

    Jättemånga böcker du har hunnit med ju! Själv har jag fått kämpa så med Borta med vinden att jag bara har hunnit läsa typ tre böcker :P Vad tyckte du om Wings, förresten? Tycker att det verkligen som en trevlig serie :)
    SV: Tack så mycket :D Jag håller på med en omläsning av serien nu för att sedan avsluta med Hemligheternas rike, SÅ TAGGAD! :D Älskar dessa böcker <3

    Svar: Måste köpa hemligheternas rike men försöker lugna mig på köpfronten...
    Wings är supermysig gillade den jättemycket, så tycker absolut du ska börja med serien!

    Alltid lika jobbigt när man kämpar med tegelstenar!
    BokParadiset

    2013-04-01 | 13:27:17
    Bloggadress: http://bokbeate.blogspot.com
  • Elisabet säger:

    April april! Kul att du gick på det! :D

    Svar: Nej inte alls kul! hahah, din blogg var en av de första jag började följa!
    BokParadiset

    2013-04-01 | 20:20:43
    Bloggadress: http://bokvarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: